Hoe gaat retourneren in zijn werk in Nederland?
Vul voor het retourneren hier het volgende formulier in. Je ontvangt het verzendetiket snel en gemakkelijk via e-mail en ontvangt informatie over de verdere stappen. Op deze manier is het retourneren gratis.
Let bij het retourneren van jouw producten op het volgende:
- Je dient een bewijs van verzending te verkrijgen en dit te bewaren totdat je een terugbetaling of vervanging heeft ontvangen.
- De geretourneerde producten worden binnen 5 werkdagen (exclusief zaterdag) na ontvangst verwerkt.
- Je moet de goederen met redelijke zorg verpakken, zodat de producten tijdens het transport niet beschadigd raken.
- Bij het retourneren van elektronische apparaten dienen deze in de originele verpakking te worden geretourneerd om transportschade te voorkomen
- In het geval van goederen die door een expediteur aan ons moeten worden geretourneerd, worden de kosten van het retourneren niet vergoed.
Wat kan worden geretourneerd?
Je kunt de ontvangen goederen zonder opgave van reden binnen 14 dagen retourneren door de goederen terug te sturen. Bovendien verlenen wij een uitgebreid retourrecht van 16 dagen. Daardoor heb je 30 dagen de tijd om de goederen terug te sturen.
Alle ongeopende producten, die nog niet gebruikt zijn en nog in de originele verpakking zitten, kun je terugsturen. Verpak de retourartikelen goed, zodat ze bij de verzending niet beschadigd raken.
Geef daarbij de reden van de retournering door. (Retourformulier) Voeg ook de volgende gegevens bij: Naam, adres, bestelnummer
Meer gedetailleerde juridische informatie over retourneren vind je hier.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Zodra je retourzending correct is aangekomen, en binnen de 30-dagen retourperiode, krijg je je geld terug. Op aanvraag geven wij ook graag een voucher.
Afhankelijk van hoe je met ons hebt betaald, ontvang je:
- bij vooruitbetaling een terugboeking naar je bankrekening. Geef ons je bankgegevens (IBAN en BIC), zodat wij een overboeking kunnen doen.
- bij PayPal een terugboeking naar je PayPal-account
- bij Sofortüberweisung een terugboeking naar je bankrekening. Geef ons je bankgegevens (IBAN en BIC) zodat wij een overboeking kunnen doen.
- bij betaling met creditcard een terugboeking naar je creditcard.
- bij Klarna ontvang je direct van Klarna een terugboeking naar je Klarna-account.
- bij rembours moet je de producten die je al betaald hebt terugsturen, en je bankgegevens doorgeven (IBAN en BIC), zodat wij een terugboeking uit kunnen voeren.
- bij iDeal ontvang je de terugboeking rechtstreeks op de bij iDeal gebruikte bankrekening.
De terugbetaling vindt binnen enkele dagen plaats. Als je vragen hebt kun je altijd contact met ons opnemen!
Indien gewenst, kunnen wij ook eenvoudig een voucher uitschrijven.
E-Mail: nederland@biolindo.com